Pakkende titeltekst waarmee je de aandacht trekt van je bezoeker (Attention)
Plaats hier een korte samenvatting van het aanbod dat je doet. Wanneer we verder naar beneden scrollen wordt het aanbod verkocht volgens de AIDA-formule.
Wek de interesse door het probleem te beschrijven waarmee je klant zit. Zoek naar een herkenbare situatie die vaak voorkomt, maar ongewenst is of beter kan met jouw oplossing (Interest)
Je kunt het probleem beschrijven in een alinea. Maar je kunt ook quotes gebruiken om het probleem / de 'pijn' uit te drukken.
"Het lukt me maar niet om ..."
"Ik heb altijd last van ..."
"Ik droom al jaren van ..."
Beschrijf wie jij bent of wat jouw bedrijf doet en waarin deze gespecialiseerd is. Laat zien dat je over voldoende kennis en ervaring beschikt om het eerder genoemde probleem / 'pijn' op te lossen.
Noem eventueel enkele relevante cijfers die benadrukken dat jij de leider bent in je marktsegment (autoriteit uitstralen).
Hoe zou het zijn als...
Argument 1 ....
Argument 2 ...
Argument 3 ...
(Desire)
Noem voorbeelden van bedrijven/personen die succesvol zijn door jouw oplossing te gebruiken
Naam
Bedenk een subtitel die deze oplossing extra kracht bij zet. (action)
Bedenk eventuele bonussen/extra's en benoem deze
Uitleg
Wil jij ook de krachtige landingspagina maken?
Zorg voor schaarste. Bijvoorbeeld: max. 10 stoelen.
Denk na de redenen die mensen kunnen hebben om geen gebruik te maken van je aanbod. Buig deze bezwaren om naar vragen en weerleg deze vragen met gegronde redenen waarom het genoemde bezwaar niet van toepassing is.
Veelvoorkomende bezwaren zijn:
- Ik heb hier geen tijd voor
- Ik heb hier geen geld voor
- Het is mij nog niet volledig duidelijk
- Ik pas niet in het profiel van deze aanbieding
- Wat als ...?
- Etc.
Antwoord
Antwoord
Antwoord